کامبیز رستگار ؛ کارشناس و محقق حوزه کسب‌وکار

 

امروزه با گسترش رقابت‌های تجاری در عرصه داخلی و جهانی در صنعت بانکداری، بانک‌ها برای موفقیت در ارائه خدمات خود، نیاز به مدل‌های جدیدی از بازاریابی بانکی دارند ولی متأسفانه به دلیل عدم آشنایی با مدل‌های نوآور تنها از روش‌های سنتی به‌صورت پراکنده و بی‌ارتباط با اهداف اصلی بانک‌ها و مؤسسات اقدام می‌نمایند.

 

 

ادامه مطلب

کارت اعتباری از بانک‌ها تا فین‌تک‌ها

تأثیر مدیریت بازاریابی در بانکداری الکترونیک

بررسی تاثیر سودمندی و پذیرش اطلاعات بر تصویر برند(کارکردی و نمادین) در رسانه­­ های اجتماعی

  ,مدل‌های ,بازاریابی ,بانک‌ها ,نوآور ,روش‌های ,روش‌های سنتی ,از روش‌های ,تنها از ,سنتی به‌صورت ,به‌صورت پراکنده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

kpop♥exo♥nct سپرده گذار madrese.shad نشر و توزیع آثار حجت الاسلام آزادبخت حیرانیم.. تولید محتوای الکترونیکی و کار با نرم افزارهای کاربردی اموزش باز کردن بخش زامبی کالاف دیوتی بلک آپس 1 جزوه های پزشکی بهترین وکیل در اصفهان جزوه منطق فازی و هوش مصنوعی