کامبیز رستگار ؛ کارشناس و محقق حوزه کسب‌وکار

 

امروزه با گسترش رقابت‌های تجاری در عرصه داخلی و جهانی در صنعت بانکداری، بانک‌ها برای موفقیت در ارائه خدمات خود، نیاز به مدل‌های جدیدی از بازاریابی بانکی دارند ولی متأسفانه به دلیل عدم آشنایی با مدل‌های نوآور تنها از روش‌های سنتی به‌صورت پراکنده و بی‌ارتباط با اهداف اصلی بانک‌ها و مؤسسات اقدام می‌نمایند.

 

 

ادامه مطلب

کارت اعتباری از بانک‌ها تا فین‌تک‌ها

تأثیر مدیریت بازاریابی در بانکداری الکترونیک

بررسی تاثیر سودمندی و پذیرش اطلاعات بر تصویر برند(کارکردی و نمادین) در رسانه­­ های اجتماعی

  ,مدل‌های ,بازاریابی ,بانک‌ها ,نوآور ,روش‌های ,روش‌های سنتی ,از روش‌های ,تنها از ,سنتی به‌صورت ,به‌صورت پراکنده

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران