کامبیز رستگار ؛ کارشناس و محقق حوزه کسب‌وکار

 

امروزه با گسترش رقابت‌های تجاری در عرصه داخلی و جهانی در صنعت بانکداری، بانک‌ها برای موفقیت در ارائه خدمات خود، نیاز به مدل‌های جدیدی از بازاریابی بانکی دارند ولی متأسفانه به دلیل عدم آشنایی با مدل‌های نوآور تنها از روش‌های سنتی به‌صورت پراکنده و بی‌ارتباط با اهداف اصلی بانک‌ها و مؤسسات اقدام می‌نمایند.

 

 

ادامه مطلب

کارت اعتباری از بانک‌ها تا فین‌تک‌ها

تأثیر مدیریت بازاریابی در بانکداری الکترونیک

بررسی تاثیر سودمندی و پذیرش اطلاعات بر تصویر برند(کارکردی و نمادین) در رسانه­­ های اجتماعی

  ,مدل‌های ,بازاریابی ,بانک‌ها ,نوآور ,روش‌های ,روش‌های سنتی ,از روش‌های ,تنها از ,سنتی به‌صورت ,به‌صورت پراکنده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لیس گپ|لیسگپ|لیس چت|لیسچت|علی خله-lissgap سیسمونی نوزاد عسل صد در صد طبیعی سایت رسمی مرتضی علی یاری(( تحلیلگر بازار سرمایه )) کورین سازه indigo parsaa دانلود کتاب مختصر آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی لیست آموزش های مفید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه